Campania în informarea și educația în domeniul siguranței rutiere: 1 februarie-14 martie 2012

Această prezentare necesită JavaScript.

Dori Slosberg, o fundație tânără ce se ocupă cu informarea și cu educația în domeniul siguranței rutiere, încearcă să aducă subiectul siguranței rutiere în atenția tuturor, dar mai ales în a celor tineri, și, în prezent, derulează Campania,”E cool să!”, ce se desfășoară în perioada 1 februarie- 14 martie, și constă în 4 vizualuri ce vor circula online la fiecare două săptămâni.

    Se promovează un comportament responsabil în trafic, iar purtarea centurii de siguranță este unul dintre aceste elemente.

* Și școala noastră s-a alăturat eforturilor Fundației Dori Slosberg, Romania de educare a participanților la trafic și de conștientizare a riscurilor, pentru a salva cât mai multe vieți pe șosea.

 

„Știm că e cool să fii tânăr, liber și independent. E și mai cool să fii responsabil pentru viața ta.

A venit vremea ca sancțiunile să facă pași, iar teama și rigiditatea să fie înlocuite de mesaje și de exemple pozitive. Promovăm comportamentul responsabil al tinerilor în trafic, iar tu ne poți da o mână de ajutor.

 

It’s cool to be alive!

Fii cool! Poartă centura de siguranță!”

 

O campanie dezvoltată de Fundația Dori Slosberg, Romania.

 http://dorislosberg.ro/
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s